ŞİRKETLERDE SOSYALLEŞME
Bugün Facebook'ta
Avea'yı 1 milyon 700 bin kişi beğeniyor ve takip ediyor. Aynı şekilde Turkcell
kurumsal sayfasının da 1 milyon 300 binin üzerinde fan'ı bulunuyor. Sosyal
medyadaki bu yarışta, özellikle hızlı tüketim malları, bankacılık, otomotiv ve
bilişim şirketleri öne çıkıyor. Her sosyal mecra için farklı bir strateji
izlenirken, bu alana ayrılan bütçeler de giderek yükseliyor. Intel'in medya
harcamaları içinde sosyal medyaya ayırdığı pay yüzde 30'ları buluyor. Eğitimde
Doğa Koleji, ilaçta Pfizer Türkiye ve kuyumculukta Favori de medya
yatırımlarının yüzde 20'sini sosyal mecralarda kullanıyor. Türkiye'de ilk kez
gectigimiz ay buyuk bir holdingin ceo'su bir basın toplantısında özür diledi.
aslındaözür dilemesinin nedeni, sosyal medyada aldıkları ciddi tepkilerdi.
Borusan Otomotivin markalarından Mini Cooper'in sponsorlukla ilgili yaptığı bir
dizi hata, markanın Twitter'da çok ciddi eleştiriler almasına yol açtı. Borusan
Holding CEO'su Agah Uğur, bir basın toplantısı düzenleyerek bu olanları "yol
kazası" olarak nitelendirdi. Sosyal medyada alevlenen bu eleştirilerin
Borusan Otomotiv'in diğer markalarının da itibarına zarar verebileceğini sezen
yöneticiler, harekete geçtiler. Ancak, hızlı ve doğru bir adımla konuyu sadece
sosyal medyada çözmeye çalışmak yerine bir basın toplantısı ve gazete
ilanlarıyla tüm Türkiye'ye duyurdular. İşte bu örnek bile kendi başına sosyal
medyanın bugün Türkiye'de şirketler için ne kadar önemli bir yere geldiğinin en
net ispatı aslında...
Zaten Türkiye, sosyal medyayı etkin kullanmasıyla dünyayı da şaşırtıyor. Öyle ki Türkiye, dünyada Facebook kullanıcı sayısına göre 31 milyon 247 bin kullanıcı ile 6'ıncı sırada geliyor. Son 6 ayda bu mecrayı kullanan kişi sayısı 1 milyon 295 bin artmış durumda. Aynı şekilde Şubat ayında dünya çapında 500 milyon kullanıcıya erişecek olan Twitter için de, ComScore Medya'nın Mart 2011'de gerçekleştirdiği araştırmaya göre Türkiye en yoğun kullanılan ülkeler arasında 8'inci sırada. Twitter ve Linkedln'in penetrasyonu yüzde 16'yı geçiyor. Tüm bu veriler ışığında, Türk şirketleri de sosyal medyayı aktif olarak kullanmanın önemini kavramış durumda. Tüm sektör liderleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taşınıyor. Şirketler bloglar, web siteleri ve arama motorlarında kendileriyle ilgili tüm içerikleri düzenli olarak takip ediyor ve aksiyon alıyor.
Zaten Türkiye, sosyal medyayı etkin kullanmasıyla dünyayı da şaşırtıyor. Öyle ki Türkiye, dünyada Facebook kullanıcı sayısına göre 31 milyon 247 bin kullanıcı ile 6'ıncı sırada geliyor. Son 6 ayda bu mecrayı kullanan kişi sayısı 1 milyon 295 bin artmış durumda. Aynı şekilde Şubat ayında dünya çapında 500 milyon kullanıcıya erişecek olan Twitter için de, ComScore Medya'nın Mart 2011'de gerçekleştirdiği araştırmaya göre Türkiye en yoğun kullanılan ülkeler arasında 8'inci sırada. Twitter ve Linkedln'in penetrasyonu yüzde 16'yı geçiyor. Tüm bu veriler ışığında, Türk şirketleri de sosyal medyayı aktif olarak kullanmanın önemini kavramış durumda. Tüm sektör liderleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taşınıyor. Şirketler bloglar, web siteleri ve arama motorlarında kendileriyle ilgili tüm içerikleri düzenli olarak takip ediyor ve aksiyon alıyor.
AVEA
REKLAM ÖNERİSİ TOPLUYOR
Avea, reklamları ile ilgili geri bildirimlerde özelliklesosyal
medyaya kulak veriyor. Avea Dijital ve Doğrudan
Pazarlama Müdürü Ömer Lütfi Diri, "Reklam yorumları, geri bildirimlerini
oldukça fazla önemsiyoruz. Örneğin son
'Süper Fikir Tarifesi' lansmanında müşteri
ve takipçilerimizden çok sayıda yeni fikir
önerisi geldi" diyor.
AÇIM DİYENE...
KFCTwitter 'ı sıradan kampanya
duyuruları yapmak yerine kullanıcıların sohbetlerine sızmak amacıyla kullanıyor.
Satış ve Pazarlama Direktörü Neşe Akay, "Aç
olduklarını tweet'leyenlere ücretsiz KFC ürünleri
ile cevap veriyoruz" şeklinde konuşuyor.
KOTON'DAN GÜLE GÜLE KULLAN MESAJI
Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, "Koton severlerle Twitter üzerinden direkt mesajlarla daimailetişimde bulunuyoruz .
Koton'dan ürün alan
müşteriye 'Güle güle kullanın', 'İyi günlerde
giyin' diye dönüş yapıyoruz" diyor.
HANGİ ALANLAR DAHA ETKİN?
Sosyal medyada şirketler hemkurumsal
alanlar hem markaları adına açtıkları hesaplarla
varlık gösteriyor. Burada da doğal olarak
en etkin şirketler, tüketiciyle en yakın
bağ kurmayı gerektiren sektörlerden geliyor. Telekomünikasyonda Avea ve
Turkcell, hızlı
tüketim malları alanında Ülker ve Avon, hazır giyim alanında Oxxo ve Mavi
Jeans, finansta Garanti Bankası ve Akbank başta olmak üzere
kurumlar, müşterileriyle sosyal medya ağlarıyla da
iletişim içine girmek için birbirleriyle
yarışıyor. Sosyal medya mecralarının
istatistiklerini yayınlayan Socialbakers.com sitesinin verilerine göre Facebook 'ta
Avea ve Turkcell'in kurumsal sayfalarında 'beğenen' kişi
sayısı 1 milyonu geçiyor. Avea, 1 milyon 700'e yakın beğenen sayısıyla
Türkiye'de bu alanda lider . Avea Dijital ve
Doğrudan Pazarlama Departman Müdürü Ömer Lütfi Diri, "Abonelerimizle
iletişim için sosyal medya kanallarına büyük
önem veriyoruz. Yeni kampanya ve ürünlerimizin
tanıtımını yapıyor, marka bağını güçlendirecek içerikleri paylaşıyoruz.
Facebook'ta beğenen sayımız 12,5 milyon abonemizin yüzde 10'undan fazla"
diyor. Turkcell de kurumsal facebook sayfasında
1 milyon 320 bin kişiye ulaşıyor. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Koray
Öztürkler'e göre sosyal paylaşım kanallarından elde edilen veriler çok değerli.
Çünkü, günümüzde müşteri memnuniyeti ölçümlemesi açısından en hızlı ve kolay
ulaşılabilir kaynak sosyal medya. Öztürkler,
"Facebook'ta yeni ürünlerimiz, kampanyalarımız ve şirketimizden söz
ediyoruz. Kimi zaman
Turkcell Müzik'ten keyifli parçalar ya da
YouTube'dan videolar paylaşıyoruz" diye konuşuyor.
BAĞ KURMADA FACEBOOK DAHA ETKİLİ
Sosyal medya konusunda uzman Groundswell kitabının yazarı Charlene Li, şirketlerin artık tüke-ticileriyle tutkulu, sadık ve samimi bir ilişki içine girmek istediklerini belirtiyor ve ekliyor: "Bunun yolu da sosyal medyada teknolojilerden çok iletişime yoğunlaşmaktan geçiyor." Bu noktada Facebook, şirketlere daha geniş alanda multimedya oyunlarla, kampanyalarla ürün ve hizmetlerini tanıtma imkanı veriyor. Bu artıyı enaktif
şekilde kullananların başında bankalar geliyor...
Avea, reklamları ile ilgili geri bildirimlerde özellikle
AÇIM DİYENE...
KFC
KOTON'DAN GÜLE GÜLE KULLAN MESAJI
Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, "Koton severlerle Twitter üzerinden direkt mesajlarla daima
HANGİ ALANLAR DAHA ETKİN?
Sosyal medyada şirketler hem
BAĞ KURMADA FACEBOOK DAHA ETKİLİ
Sosyal medya konusunda uzman Groundswell kitabının yazarı Charlene Li, şirketlerin artık tüke-ticileriyle tutkulu, sadık ve samimi bir ilişki içine girmek istediklerini belirtiyor ve ekliyor: "Bunun yolu da sosyal medyada teknolojilerden çok iletişime yoğunlaşmaktan geçiyor." Bu noktada Facebook, şirketlere daha geniş alanda multimedya oyunlarla, kampanyalarla ürün ve hizmetlerini tanıtma imkanı veriyor. Bu artıyı en
Akbank Bireysel
Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge, sosyal
medyada ilk
2010 Temmuz ayında Facebook'ta yer aldıklarını belirtiyor ve bu
mecradan nasıl yararlandıklarını şöyle aktarıyor: "Bugün sosyal medyada
toplam 16 hesap yönetir duruma geldik. Facebook'ta özellikle
mevcut pazarlama kampanyalarımız ve iletişim
kanallarımızı destekliyoruz." Garanti Bankası da sosyal medyada
iletişimini, takipçi profilini göz önünde bulundurarak şekillendiriyor.
Bankanın Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil, "Sosyal medya
platformlarının her biri
farklı özelliğiyle öne çıkıyor. Çok fazla kullanıcıya
sahip Facebook'tan, mesajlarımızı farklı formatlarda rahatlıkla verebiliyoruz
ve değişik kampanyalar yapıyoruz. Bu ,
mesajlarımızı detaylı iletmemize, yeni reklam
videolarını yaymamıza olanak sağlıyor" diyor. Bilişim alanındaki büyük
şirketler de Facebook'u diyalog kurmak için
kullanmayı tercih
ediyor. Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, "Takipçilerimizin
beklentileri dışında ya da ilgilerini çekmeyen paylaşımlarda bulunmaktansa
onlarla diyalog kurmaya özen gösteriyoruz" diyor. Nokia Türkiye Genel
Müdürü Çiçek Uyansoy İcan da, ana hedeflerinin online
etkileşime değer katmak olduğunu ve ürün ,
servisleri deneyimletmek ve marka sadakatini korumak
için çalıştıklarını açıklıyor.
TWITTER'A ÖZEL STRATEJİ
Tabii her mecranın, doğası farklı ve bu nedenle farklı şekillerde yönetilmesi de gerekiyor. 140 harflikkısa ve net mesajlara
yer veren Twitter , özellikle popüler
isimlerin, fikir önderlerinin hayata bakışlarını,
fikirlerini yansıtıyor ve gündem üzerine yoğunlaşıyor. Philips Türkiye CEO'su
Willem Rozenberg, "Twitter çok sade bir platform olduğundan kurumsal
olarak markaların daha az kullandıklarını
görüyoruz. Biz Twitter'ı etkinlikleri duyurmak, ürünlerle ilgili bilgi
vermek ve yeni yeni küçük yarışmalar yapmak için değerlendiriyoruz. 2012'de bu
çeşitlendirmeye devam edeceğiz" diyor. THY
da etkileşim hedefini en çok Twitter üzerinden
sağlıyor; şirket tüketiciden gelen yorum ve eleştirileri bir fırsat
olarak görüp, kendini geliştirmeye çalışıyor. "140 karaktere Mercedes-Benz
markasını sığdırmak her ne kadar zor olsa da,
kendimizi iyi ifade ettiğimize inanıyoruz"
diyen Mercedes Benz Türk Pazarlama İletişimi Müdürü Gamze Şulen de, yıl içinde
Twitter'a özel canlı yayınlar ve yarışmalar yaptıklarını belirtiyor. Intel
Türkiye, Orta Doğu ve Afrika
Online Pazarlama Müdürü Emre Başkaya da,
"Bu kanalı son kullanıcıya erişmekten ziyade,
fikir liderlerini ve basın mensuplarını hedefleyerek kullanıyoruz. Yerel ya da
global haber başlıklarımızı, girişim ve sosyal sorumluluk projelerini
duyuruyoruz" diyor. Twitter'a özel içerik
üretmek için çalıştıklarını belirten bir diğer isim Yıldız
Holding Dijital Pazarlama Direktörü Nevgül Ambarlılar ise farklı bir noktaya
parmak basıyor: "Twitter'ı alternatif bir
etkileşim kanalı olarak konumluyoruz. Ancak
maalesef Twitter, takipçi profilini henüz raporlamıyor. Türkiye'de Twitter
kullanıcı sayısı çok hızlı
artsa da, Facebook'la kıyasladığımızda henüz erişimde yetersiz kalıyor. Diğer
yandan anlık iletişimde sunduğu fırsatlarla iletişim kanalları arasında maliyet
avantajıyla ayrıştığını düşünüyoruz."
TWITTER'A ÖZEL STRATEJİ
Tabii her mecranın, doğası farklı ve bu nedenle farklı şekillerde yönetilmesi de gerekiyor. 140 harflik
ŞİKAYET
YÖNETİMİNDE BİREBİR
Sosyalmedyanın en
etkin kullanım alanlarından biri
de, tüketicinin sorunlarına hızlı
şekilde çözüm sunmak noktasında oluyor. Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane, Twitter
ve Facebook 'u etkin birer şikayet merkezi olarak
konumladıklarını açıklıyor. Aynı şekilde bankalar da aynı stratejiyi izliyor.
TEB Bireysel
ve Özel Bankacılık
Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi şunları söylüyor: "Rekabetteki
kullanımın aksine açık olan duvarımız veya sayfamızda 'TEB Önce Müşteri
Hattı'na girilen önerileri, talepleri ve yorumları anlık yanıtlıyoruz. Bunlar ,
pek çok kanaldan gelen talepler içinde öncelikli
ele alınıyor. Gerektiğinde telefonla temasa geçerek şikayetleri teşekküre
dönüştürüyoruz." Finansbank Perakende Bankacılık Genel Müdürü Erkin nı
aktarıyor ve "Twitter kullanıcılarını 'Sizi Dinliyoruz' uygulamasına
yönlendiriyoruz ve takipçiler onları dinleyen, ihtiyaçlarını anlayarak
sorunlarını kolayca çözümleyen bir bankayla karşılaşıyor" diyor. Nivea
Türkiye'nin Genel Müdürü Coşkun Bedük'ün verdiği örnek de sosyal
mecraların bu alanda hangi noktaya geldiğine
güzel bir işaret: "Hollanda'ya eğitim için giden genç bir tüketicimizin en
sevdiği Nivea Lip Care ürününü bulamadığını attığı tweet'ten öğrendik.
Kendisiyle iletişime geçtik ve ürünümüzü
ücretsiz gönderdik. Bu tür sürprizler yapmayı seviyoruz."
BÜTÇEDE PAYI ARTIYOR
Tüm bu artıları sunan sosyal medyada şirketler daha güçlü şekilde yer almak için medyayatırımları
içinde bu mecraların payını artırıyor. Örneğin, Intel'den Emre Başkaya, 2011'da
toplam medya yatırımlarının yüzde 30'unu sosyal medyaya ayırdıklarını ve
2012'da bu yatırımları büyüteceklerini açıklıyor. Aynı şekilde Ömer Lütfi Diri,
Avea'nın sosyal medya yatırımlarını 2011'de 2010'a göre yüzde 33 artırdıklarını
belirtiyor. Eğitim alanında Facebook'ta en güçlü isimlerden Doğa Koleji'nin
CEO'su Uğur Gazanker, "Bir eğitim kurumu olarak sosyal medyaya sürekli
yatırım yapıyoruz. Medya harcamalarımızın 25'ini
ayırıyoruz" diyor. İlaç alanı devlerinden Pfizer Genel Müdür Yardımcısı ve
Kurumsal İlişkiler Direktörü Şebnem Girgin,
"Nisan 2010'da Facebook ve Twitter sayfalarımızı açtık, bu mecralarda ilk
ilaç şirketi olduk. Yüzde 20'lik kaynağın sosyal mecralara ayrıldığını
söyleyebiliriz" diyor. Dijital pazarlama yatırımlarını 2009'dan beri
sürekli artıran Volkswagen Türkiye Binek Araç
Pazarlama Müdürü Çağrı Öztaş da markaya katma değer sağlayacak projelere
"evet" diyor ve iletişim bütçesinin yüzde 10'unu sosyal mecralara
ayırdıklarını açıklıyor. Favori Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Selami Özel de
şirkette 5 kişinin bu mecralarla uğraştığını ve yıllık reklam bütçelerinin
yüzde 20'sini kullandıklarını söylüyor. Bu alana yüzde 15'in üzerinde pay
ayıran Pegasus Hava Yolları'nın pazarlama direktörü Onur Dedeköylü,
"2012'de her kampanyamızın mutlaka bir
sosyal medya bacağı olacak" diyor.
İŞ BULMANIN EN GÜNCEL YOLU
GİDEREK DAHA ETKİNLEŞİYOR
Sosyal medyada LinkedIn, Xing gibi iş dünyasının network kurduğu kanallar, birer iş bulma mecrasına dönüyor. Bugün Türkiye'de Microsoft,Yıldız
Holding gibi pek çok şirket aday ararken sosyal medyadan yararlanıyor. Yıldız
Holding İK Genel Müdürü Ege Karapınar, "Başlangıç pozisyonlarında yüzde
15-20, orta ve üst düzey pozisyonlarda ise yüzde 5-10 oranında sosyal ağlardan
gelen özgeçmiş ve başvuruları değerlendiriliyoruz. 2012 yılı için sosyal
ağlarla yapılacak işbirliği planları ve projelerle sosyal medyanın işe alımdaki
etkisinin daha da artıracağız. İşe alımlarımızın yüzde 2-3'ünü sosyal ağlardan
gelen adaylardan yaptığımızı söyleyebilirim" diyor.
Sosyal
BÜTÇEDE PAYI ARTIYOR
Tüm bu artıları sunan sosyal medyada şirketler daha güçlü şekilde yer almak için medya
İŞ BULMANIN EN GÜNCEL YOLU
GİDEREK DAHA ETKİNLEŞİYOR
Sosyal medyada LinkedIn, Xing gibi iş dünyasının network kurduğu kanallar, birer iş bulma mecrasına dönüyor. Bugün Türkiye'de Microsoft,
YENİ YENİ
ALIŞILIYOR
Türkiye'desosyal ağları işe alımda en
etkin kullanan şirket Microsoft Türkiye olarak öne
çıkıyor. Öyle ki Microsoft Türkiye İK Direktörü Cavidan Özdemir, son
6 ayda işe başlayan çalışanların yüzde 70'ini sosyal
medya kanallarından aldıklarını ifade ediyor. Ancak
Türkiye'de Microsoft gibi örnek bulmak oldukça güç .
Şirketler, henüz sosyal medya mecralarından arama
yapmaya yeni yeni sıcak bakmaya başlıyor. Beyaz
eşya devi BSH de, bu yıl içinde LinkedIn üzerinden
işe alma faaliyetlerine başlamayı planlıyor. Manasset Yönetici Ortağı Derya
Türkkorkmaz, Türkiye'de bugün için sosyal medyayı etkin olarak kullanan şirket
sayısının çok az olduğunu açıklıyor.
LINKEDIN'DE OLAN İŞE AÇIK
Danışmanlık alanındaysa Human Resources Management Kurucu Ortağı Aylin Coşkunoğlu Nazlıaka orta ve üst düzey yöneticiler için son 2 yıldır, sosyal ağlarıaktif olarak kullandıklarını açıklıyor.
"Doğru kişiyi bulabilmek için adayları, sosyal medya, Google, kişisel
web siteleri, bloglar ve twitter
gibi diğer paylaşım sitelerinde araştırarak bilgi
topluyoruz. Kariyer portallarına tüm şirketler üye olduğu için orta ve üstü
pozisyonlar CV'lerini paylaşmaya çekinebiliyor, bu portallarda giriş
pozisyonları için CV oluyor. Ancak LinkedIn, Xing gibi mecralar network
anlamında da kullanıldığından CV'lerin bulunması sorun yaratmıyor. Zaten burada
ayrıntılı CV'sini bırakan orta ve üst düzey yöneticiler, bu şekilde iş
fırsatlarına da açık olduğunu gösteriyor. İleride sosyal medyanın kariyer
portalları ve yazılı medya tarafından pay alacağını düşünüyorum" diyor.
HAKKINIZDA
ZATEN KONUŞUYORLAR, SİZ DE İLETİŞİME GEÇİN"
LON SAFKO / "SOCIAL MEDIA BIBLE" (SOSYAL MEDYANIN İNCİLİ) ADLI KİTABIN YAZARI, SOSYAL MEDYA UZMANI
ÖNCE STRATEJİ ÇİZİN
Enönemlisi şirketinizin sosyal medyaya ait bir
stratejisi olması... Çoğu şirket önce bir Facebook
ve Twitter da varlığım olsun da sonra nasıl
kullanacağıma bakarım diyor. Oysa burada şirketler için en önemli nokta, hedef
kitlesi ile doğru iletişime geçmesi. Ardından bu
strateji için uygun
kanallarda, hangi sosyal medya ve geleneksel mecraları, nasıl kullanacağına
karar vermeli. Sosyal medya, şirketler için
müşterilerinin olduğu yerde dış dünyada olmak
demek.
FARKLILAŞMA ÖNEMLİ
Bir kere bu dış dünyada olunca da müşterilerin ilgisini çekmek, karşılıklı iletişim içinde ve cevap veren olmak durumdasınız. Sosyal medyada zaten şirketlerinürün ya da hizmetleri hakkında
konuşuluyor. işte şirketler bu muhabbete kendileri de girmeli. Sosyal medyada
şirketlerin kendini farklılaştırma yoluna gitmeleri gerekiyor. Bunu aynı
geleneksel medya kanallarında izledikleri stratejiyi takip ederek yapabilirler.
Türkiye'de
LINKEDIN'DE OLAN İŞE AÇIK
Danışmanlık alanındaysa Human Resources Management Kurucu Ortağı Aylin Coşkunoğlu Nazlıaka orta ve üst düzey yöneticiler için son 2 yıldır, sosyal ağları
LON SAFKO / "SOCIAL MEDIA BIBLE" (SOSYAL MEDYANIN İNCİLİ) ADLI KİTABIN YAZARI, SOSYAL MEDYA UZMANI
ÖNCE STRATEJİ ÇİZİN
En
FARKLILAŞMA ÖNEMLİ
Bir kere bu dış dünyada olunca da müşterilerin ilgisini çekmek, karşılıklı iletişim içinde ve cevap veren olmak durumdasınız. Sosyal medyada zaten şirketlerin
HER MECRAYA AYRI TARZ
Şirketlerin Facebook, LinkedIn ya da Twitter gibi farklı alanlar için farklı stratejileri de olmalı. Çünkü buluşma yerleri farklı. Tabii ki şirket kurumsal kişilik anlamında aynı olacak ama etkileşim içinde olduğu yol biraz daha ayrışacak. Eğer şirket olarak güçlü bir içerikle iletişim içinde olmazsanız kimse dinlemez.
GELENEKSELLE DİJİTALİN İŞBİRLİĞİ
Sosyal medyayla ilgili en önemli nokta, marka bağlılığı yaratmak. Eğer herhangi bir kanaldan müşterilerinizin markaya bağlılığını, ürünlerinizi konuşmasını ve önermesini sağlayabiliyorsanız kazanırsınız. Kraft Foods, 180 farklı markası için Facebook'u kullanarak harika bir iş çıkarıyor. Örneğin Oreo kurabiyelerinin Facebook'ta 24 milyon beğeneni var. 24 milyonla iletişimi geleneksel medyayla yapmak isteseler bu maliyetin altından kalkmak mümkün olmazdı.
capital.com.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder